«Մեդիասպառո՞ղ, թե՞ մեդիաստեղծող» նախագծի շրջանակում Միջին դպրոցի «Մեդիակրթության» ընտրությամբ խմբի մի խումբ սովորողներով ստեղծեցինք Մեդիա ակումբ։
Առաջարկվող թեման՝ «Փաստերի ստուգման գործիքներ և կեղծ լուրեր». ինչպես տարբերակել, ինչպես չտարածել՝ հետաքրքրիր էին: Համացանցում դրանց մասին տեղեկատվությունը՝ շատ ու բազմազան։ Քննարկումից հետո ընտրեցինք «Փաստերի ստուգման գործիքներ» թեման և սկսեցինք աշխատել։
Նախագծի ամփոփումը՝ Նվարդ Սարգսյանի բլոգում։
Լրացում․ Ուրախ ենք տեղեկացնել, որ մեր աշխատանքը անցել է եզրափակիչ փուլ։