• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Դասվար-դաստիարակների եռամսյա վերապատրաստում

 

Այսօր  մեր  վերապատրաստման  վեցերորդ օրն է: Սեմինարը սկսեցինք ընդհանուր պարապմունքով: Երգեցինք Զատկական երգերր, խաղացինք «Ծառզարդարի»  խաղերգը, պարեցինք «Ճոր» պարը, պատրաստվում ենք ծիսական ներկայացման: 

«Խոսքի զարգացում» պարապմունքը վարում էր տիկին Աիդան: Սեմինարը սկսեցինք հետաքրքիր և ստեղծագործական երևակայությունը մարզող   ռոդարիական խաղով:Մեզ տրվեց  փոքր  քառյակ, որը հերթականությամբ  շարունակեցինք` յուրաքանչյուրս   առաջարկելով մեր  միտքը` պահելով  կառույցն ու բովանդակությունը: Եվ ստացանք շատ անսպասելի արդյունք: Կարևորն ընթացքն է, ոչ թե արդյունքը:

Մաթեմատիկա Տիար Գևորգ Հակոբյանի հետ: Մեզ տրվեց 3 առաջադրանք:

1. Յուրաքանչյուրս  ինչ-որ հատկության շուրջ պետք է հավաքագրի  5 առարկ, որից հետո  մյուսներս պետք է գտնեինք մտքում պահված հատկությունը: 
2. Գտնել առարկաներին միավորող և տարբերակող հատկությունները: Հաշվեցինք, համեմատեցինք, տարբերեցինք և միավորեցինք:
3. Իրական առարկայից վերացարկում:Շատ հետաքրքիր անցավ մեր մաթեմատիկայի սեմինար-քննարկումը: Շնորհակալություն հայտնելով Տիար Գևորգին գնացինք պասային և  շատ համեղ  ընդմիջման:

Ընդմիջումից հետո  «կրթական փաստաթղթերի» սեմինար-քննարկում էր Գայանե Թերզյանի հետ, որն անցկացվեց  «ուղղորդված ընթերցանության մեթոդով»: Որպես ընթերցանության նյութ կարդացինք Վ. Սարոյանի « Ի  քավություն  ընկերներիս  մեղքի» հետաքրքիր  պատմությունը: Մաս-մաս կարդացինք և քննարկեցինք` յուրաքանչյուրն  արտահայտելով իր կարծիքը: Քննարկվեց  ուսումնական նոր մեթոդները, ուսուցիչ-աշակերտ  փոխհարաբերությունները, իրավունքներն ու պարտականությունները:

Օրը շատ հագեցած էր և հետաքրքիր: Սեմինարային օրն ավարտեցինք համեգային դահլիճում. մասնակցեցինք երաժշտության դպրոցի սովորողների «Ձոն» նախագծի «սիրված երգերին»:
Երկուշաբթի օրվանից մասնակցելու ենք  դասավանդողների գարնանային դպրոցին: