• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Ուշադրություն

Դպիրի 41-րդ համարը, որ հրապարակվել է մայիսի 10-ին, անցած շաբաթվա ընթացքում լրացվել է հեղինակային մանկավարժության մայիսյան հավաքի  նյութերով:

Մայիսի 11-15-ին ավելացված նյութերը.

Գևորգ Հակոբյան Մեր մեդիաընթերցարանը

Լուսինե Բարսեղյան Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Էլեոնորա Հերգնյան Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

Անահիտ Հարությունյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նունուֆար Սմբատյան Շուտասելուկներ

Նաիրա Ավագյան Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Մանուշակ Աբրահամյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Անուշ Ալեքսանյան Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը