Դպիրի 41-րդ համարը, որ հրապարակվել է մայիսի 10-ին, անցած շաբաթվա ընթացքում լրացվել է հեղինակային մանկավարժության մայիսյան հավաքի նյութերով:
Մայիսի 11-15-ին ավելացված նյութերը.
Գևորգ Հակոբյան Մեր մեդիաընթերցարանը
Լուսինե Բարսեղյան Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով
Էլեոնորա Հերգնյան Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը
Անահիտ Հարությունյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան
Նունուֆար Սմբատյան Շուտասելուկներ
Նաիրա Ավագյան Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային
Սոֆյա Այվազյան Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ
Աշոտ Տիգրանյան Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում
Լիանա Հակոբյան Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում
Արմինե Գյոնջյան Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում
Մանուշակ Աբրահամյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա
Անուշ Ալեքսանյան Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև
Լուսինե Փաշայան Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք
Մերի Գրիգորյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա
Տաթև Բլեյան Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք
Նաիրա Դալուզյան Կայքը որպես ուսումնական միջավայր
Հասմիկ Նալբանդյան Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը