Սովորողի անհատական ուսումնական պլանը (այսուհետ` պլան) ուսումնառության պայմանագրի հավելվածն է։ Այն կազմվում է ուսումնական չորս շրջանի համար` սեպտեմբեր-դեկտեմբեր, հունվար, փետրվար-մայիս, հունիս՝ հաշվի առնելով դպրոցի ուսումնական պլանը, կրթահամալիրի, ավագ դպրոցի (այսուհետ՝ դպրոց) ուսումնական օրացույցները։ Անհատական պլանը սովորողը կազմում է ինքնուրույն կամ իր ընտրած խորհրդատուի հետ, համաձայնեցնում ծնողի հետ։ Պլանը հաստատում է դպրոցի ղեկավարը.
Ուսումնական տարվա այլ հատվածում դպրոցի ղեկավարը սովորողի անհատական պլանի փոփոխություն կարող է հաստատել` ընդունելով նրա հիմնավորված դիմումը, հիմավորումները մանկարվարժական խորհրդում քննարկելուց հետո։ Ուսումնական տարվա ընթացքում դպրոց ընդունվող սովորողի պլանը հաստատվում է մինչև նրա հետ ուսումնառության պայմանագիր կնքելը՝ ընթացիկ շրջանի համար, հաջորդ շրջանների համար՝ կարգի համաձայն:
Պլանի կառուցվածքը
Սեպտեմբեր-դեկտեմբեր, փետրվար-մայիս շրջաններում պլանում ներառվում են`
Հունվարյան, հունիսյան պլանում ներառվում են ուսումնական նախագծեր`
Սեպտեմբեր-դեկտեմբերի անհատական պլանը կազմվում է ամառային ճամբարում, փետրվար-մայիսինը` հունվարյան ճամբարում։ Սովորողի ուսումնական ծանրաբեռնվածությունը կարող է լինել 32-36 ժամ։
Սովորողն ընտրում է
Լրացուցիչ կրթությունը հանրակրթության մեջ չընդգրկված ուսումնական գործունեություն է, արտադպրոցական կրթությունը, բուհի ընդունելության քննությունների նախապատրաստումը։
Կրթահամալիրում կամ այլ հաստատությունում լրացուցիչ կրթություն ընտրած սովորողը դպրոցի ղեկավարի համաձայնությամբ կարող է չընտրել ուսպլանում տրված ընտրությամբ դասընթացների ցանկից։ Դրա հիմնավորումը լրացուցիչ կրթությունից ունեցած հաջողությունն է, սովորողի մասնագիտական կողմնորոշումն է։ Սովորողը լրացուցիչ կրթության արդյունքները պարբերաբար ներկայացնում է կրթահամալիրում՝ անհատական-խմբային համերգի, ներկայացման, ցուցահանդեսի, իր ընտրած բնագավառի ամենամյա ստուգատեսի միջոցով։
Անհատական պլանի բոլոր բաղկացուցիչները գնահատվում են։