2012-2013 ուսումնական տարի
1. Առարկայի ուսուցման նպատակը, ընդհանուր և կոնկրետ դասարանում լուծվող խնդիրները
2. Ուսումնական միջավայրի պահանջներ.
ուսումնական կաբինետ
համացանցում ուսուցման միջավայրը (կայք, ուսուցչի բլոգ….)
ուսուցչին անհրաժեշտ գործիքներ և նյութեր
սովորողին անհրաժեշտ գործիքներ և նյութեր
ուսումնական նյութեր (դասագիրք, ձեռնարկ, էլեկտրոնային ռեսուրս և այլն)
3. Բովանդակությունն ըստ դասարանների, այդ թվում նաև`
4. Ծրագրային նյութի յուրացման կազմակերպումը.
5. Հատուկ ուսուցում. այդ թվում` սովորողների հետազոտական աշխատանք. (հնարավոր հետազոտական աշխատանքների թեմաներ` իրենց անոտացիաներով, որոնցից սովորողները կարող են խմբով կամ անհատապես ընտրել իրենց ընտրությամբ, դրանց կատարման ժամկետները) և հատուկ կարիքներով սովորողների աշխատանք
6. Ստուգման և կիսամյակային, տարեկան գնահատման կարգը. սովորողի ուսումնական թղթապանակի բովանդակությունը, ինքնաստուգման, ստուգողական առաջադրանքների ժամանակացույցը և բովանդակությունը
7. Սովորողների հետազոտական աշխատանքին ներկայացվող պահանջներ.
8. Ուսումնական ճամփորդություններ
9. Սովորողի ձեռք բերած գիտելիքների և կարողությունների գործնական կիրառությունների ձևերը (ուսումնա-հասարակական նախագծեր)
10. Այլ
«Հանրակրթական ծրագրերի բովանդակությունը ներկայացվում է առարկայական ծրագրերի միջոցով և սույն չափորոշչի համաձայն ներառում է հանրակրթության ընդհանուր նպատակներին համապատասխան ընտրված ու սովորողի կողմից յուրացման համար նախատեսված գիտելիքները, մանկավարժորեն և հոգեբանորեն չափորոշված-հարմարեցված սոցիալական փորձը, մշակութային, բարոյական ու գեղագիտական, ազգային և համամարդկային արժեքները։ Հանրակրթական ծրագրերի առարկայացանկը ձևավորվում է սույն չափորոշչով սահմանված սկզբունքներին համապատասխան»:
Հանրակրթության պետական չափորոշիչ