Հիմա ինչո՞վ են զբաղված Հայաստանի, ասենք, 9-րդ դասարանցիները. Թումանյանի-Կոմիտասի փրկած-նվաճած հայրենի աշխարհների ժառանգումո՞վ, թե՞ զարտուղի-արդարուղի թեստերի զուբրիտով, Մեծարենցի արևմտահայերենի, շարական-սաղմոս-աղոքթի՝ Կտակարանի գրաբարի յուրացմա՞մբ՝ քահանայի-եկեղեցու աջակցությունն ու օրհնությունը վայելելով, թե՞ աթեիստի գրականով «քահանա՝ սև սատանա» վանկարկելով...
Կրթահամալիրի տնօրենի փետրվարի 2-ի օրագիրը։
Լուսանկարը՝ Սմբատ Պետրոսյանի։